Učenici 3. razreda, smjer fizioterapeutski tehničar, posjetili su Muzej iluzija u Zagrebu u sklopu nastavne jedinice percepcija iz predmeta Zdravstvena psihologija. Cilj terenske nastave bio je povezati teorijska znanja s praktičnim iskustvima kroz interaktivne sadržaje muzeja. Kroz razne optičke iluzije i izložbene postave učenici su imali priliku istražiti na koji način funkcionira ljudska percepcija, kako nas oči i mozak ponekad mogu prevariti te što to govori o našoj svakodnevnoj spoznaji svijeta. Uz stručno vodstvo, učenici su sudjelovali u zanimljivim zadacima koji su tražili koncentraciju, pažnju i brzu prilagodbu, a ujedno su se i zabavili kroz zajedničko iskustvo učenja izvan učionice. Ova terenska nastava pokazala je da se znanost i zabava mogu uspješno povezati, a učenici su stekli dragocjeno iskustvo koje će im pomoći u daljnjem razumijevanju psiholoških procesa percepcije.
Povodom Međunarodnog dana starijih osoba, koji se svake godine obilježava 1. listopada, učenici naše škole pokazali su hvale vrijednu empatiju, znanje i društvenu odgovornost kroz sudjelovanje u humanitarno-edukativnoj akciji posvećenoj osobama starije životne dobi.
U prostoru doma Mjesne samouprave Odranski Obrež učenici su, pod stručnim mentorstvom prof. Antonia Skenderovića, pružali besplatne masaže te mjerili krvni tlak i razinu šećera u krvi svim zainteresiranim osobama. Događaj je organizirao Mjesni odbor Odranski Obrež u suradnji s Gradskom četvrti Brezovica.
Cilj ove inicijative bio je ne samo obilježiti važan datum za stariju populaciju, već i ukazati na važnost brige za zdravlje i dobrobit starijih osoba, kao i na značaj međugeneracijske solidarnosti. Učenici su ovom prilikom pokazali praktične vještine stečene tijekom školovanja, ali i veliko srce, što su njihovi klijenti i više nego prepoznali.
Atmosfera u domu bila je ispunjena osmijehom, razgovorom i toplinom, a ovakvi susreti još su jednom potvrdili koliko su važni kontakti i podrška u zajednici, posebno za starije osobe koje su često u riziku od socijalne isključenosti.
Organizatori i sudionici složni su u mišljenju da ovakve akcije treba nastaviti i ubuduće te ih još više širiti, kako bi starijim sugrađanima pružili osjećaj poštovanja, pripadnosti i brige.
Međunarodni dan starijih osoba podsjetnik je svima nama da starost nije teret, već vrijedna faza života kojoj dugujemo pažnju, razumijevanje i dostojanstvo.
Učenici Roko i Jan u vodstvu Antonia Skenderovića i Petra Lendla bili su na posljednjoj razmjeni E-medice u sklopu projekta Daš dim? Učenici su pripremili zanimljivu prezentaciju, dovršili ju i prezentirali svojim mentorima. Osim toga, učenici su osmislili mali igrokaz u kojem su prikazali koje se zapravo sve štetne tvari nalaze u elektroničkoj cigareti. Sada su u završnoj fazi svojega projekta i s velikim uzbuđenjem iščekuju njegovo predstavljanje.
Škola je tradicionalno obilježila prvi tjedan nastave odlaskom na terensku nastavu u prirodu.
Ove godine učenici 1. i 3. razreda prošetali su Maksimirom i Dotrščinom. Park Maksimir, koji ima kategoriju spomenika parkovne arhitekture i zaštićenog kulturnog dobra, nastao je krajem 18. i početkom 19. stoljeća, naporima njegovog osnivača, biskupa Maksimilijana Vrhovca.
Svakim korakom u Maksimiru možete doživjeti dio njegove povijesti - od spomenika, crkvenih objekata, jezera ili višestoljetnog hrasta. Maksimir također kod svog Petog jezera čuva spomenik žrtvama koncentracijskog logora Mauthausen, umjetničku skulpturu "Stepenice" umjetnice Milene Lah. Upravo je ovo mjesto bilo naša prva točka na putu sjećanja kroz prošlost, sve do drugog svjetskog rata, čiji nastavak je slijedio u Dotrščini.
Spomen-park Dotrščina čuva mračnu povijest fašističkog ustaškog režima za vrijeme ratnih godina, u kojemu je tisuće ljudi iz Zagreba i okolice, koji su pružili otpor režimu, završilo kao žrtve masovnih ubojstava i svoje vječno počivalište pronašli u Dotrščini. Danas su oni obilježeni nizom umjetničkih instalacija koje posjećujete dok hodate parkom, a posebno nas se dojmilo spomen-obilježje na točki 2 - za sve poginule Zagrepčane, kojega krase stihove Ivana Gorana Kovačića iz pjesme "Proljeće".
Već tradicionalno, učenici naše škole u prvom tjednu nove nastavne godine zaputili su se na Sljeme – i to pješice! Ovaj planinarski izazov nije bio samo odlična prilika za boravak u prirodi i tjelesnu aktivnost, nego i za druženje, razgovor i razmjenu dojmova s ljetnih praznika.
Sunčano vrijeme i vesela atmosfera pratili su nas tijekom cijelog uspona, a dobre volje nije nedostajalo ni na odmorištima. Posebno nam je drago što su učenici svih razreda međusobno surađivali i poticali jedni druge da izdrže do samog vrha.
A što kažu sami učenici o izletu?
"Prošli tjedan smo sa školom išli na Sljeme. Okupljanje je bilo u 9 sati ispred žičare. Kada smo se svi okupili, krenuli smo pješice prema vrhu. S nama je bio i pas Loki, koji nas je cijelim putem zabavljao. Neki učenici su se penjali brže, a neki sporije, ali ipak smo na kraju svi stigli na vrh.
Vrijeme je bilo sunčano i ugodno za šetnju. Hodali smo kroz šumu, pričali, šalili se i povremeno stajali da se odmorimo. Loki je trčkarao oko nas i svi smo ga mazili. Putem smo sreli učenike iz drugih škola koji su također išli prema vrhu Sljemena. Oko podneva stigli smo do restorana Grofica. Tamo smo napravili pauzu, pojeli sendviče koje smo ponijeli sa sobom i odmorili se. Nakon toga nastavili smo prema vrhu Sljemena. Na vrhu je bilo predivno. Pogled se protezao na cijeli Zagreb. Popili smo nešto i malo se zadržali, te krenuli prema kući. Za povratak smo koristili žičaru. Vožnja je bila ugodna, a pogled na šumu iz zraka je bio poseban.
Iako sam bio umoran, osjećao sam ponos što sam uspio doći do kraja. Najljepše mi je bilo druženje s razredom i što je taj dan bio drugačiji od drugih dana u tjednu."
Niko, 1.fB
Prvi nastavni dan, započela nova školska godina učenicima. Praznici prohujali brzinom munje, a mi profesori već se naradili, sve pripremili i nasmijani, radosni dočekali učenike.
Prvaši najuzbuđeniji - nova sredina, novi prijatelji, novi predmeti, nova pravila, novi udžbenici. I novi početak. Svima u mislima - mogu ja to. Naravno da možemo puno. Treba se potruditi, učiti, postaviti cilj - to baš je srednja škola. Učenje i druženje.
Dobro došla draga djeco. Svi. Od 1. do 4. razreda. Iskoristite znanje profesora, njihovu spremnost da vas nauče, toplu školsku sredinu i napunite "moždane vijuge" što više pravim i korisnim informacijama.
Maturanti - zadnja vam je godina. Druženja još malo, ali najviše rada. Zato, zasučite rukave i naprijed. Nezaustavljivo i sretno.
Svima sretna nova školska godinaaaaaaa.