Od Hrvatskog ureda za osiguranje primili smo novu edukativnu društvenu igru "Manje rizika – više zabave", u kojoj se procijenjuju te izbjegavaju rizici u svakodnevnom životu.
Što riskira Vesna koja se na mopedu po skliskom kolniku vozi? Može li Matej spriječiti jutarnje kašnjenje na posao? Sve su to zabavna i realna pitanja na koja su učenici odgovarali. Palac gore za učenje kroz igru.
Uskrs je vrijeme svijetlosti, radosti, zajedništva i duhovnog promišljanja o nama i našim postupcima prema bližnjima. Što smo mogli i što još možemo učiniti za one koji nas okružuju i ispunjavaju naš život. Želim vam puno radosti, uspjeha u školi i vašem mladenaštvu.
Posjetili smo Markov trg središte hrvatske politike i najviše vlasti koja se provodi kroz Hrvatski sabor i Vladu RH.
Učenici su razgledali Markov trg i imenovali institucije smještene na Markovu trgu, prepoznali važnost institucija, povijesni i politički značaj.
Pod pokroviteljstvom Hrvatskog matematičkog društva održano je međunarodno matematičko natjecanje "Klokan bez granica".
Cilj je natjecanja popularizirati matematiku među učeničkom populacijom te potaknuti širenje osnove matematičke kulture i zanimljivih matematičkih sadržaja izvan redovitih školskih programa.
Naši kadeti i juniori s velikim interesom su pristupili natjecanju i tako postali dio međunarodne zajednice matematičara.
Djelatnici Hrvatskog autokluba održali su predavanje za sve učenike naše škole. Cilj predavanja bio je osvijestiti mlade vozače i one koji će to tek postati na odgovorno i savjesno ponašanje u prometu.
Nakon predavanja naši su gosti organizirali praktičnu vježbu na simulatorima, u vanjskom prostoru HAK-a u Držićevoj ulici. Učenici i profesori u pratnji doživjeli su (ne)ugodan osjećaj okretanja u vozilu, u naravno vrlo sporim i kontroliranim uvjetima, ali koji je svakako ostavio dojam neprirodnog i opasnost po život stanja za jednu osobu.
Vratili smo se u školu s istim zaključcima: sigurnost na prvom mjestu.
U školi su gostovale suradnice Centra za poremećaje hranjenja Bea, koje su za učenice naše škole održale iskustvenu radionicu pod nazivom "Dozvola za nesavršenost" u trajanju od 2 školska sata. Cilj radionice bio je rad na pozitivnoj slici o sebi i samopouzdanju učenica.
Radionica je bila osmišljena kao iskustvena i preventivna aktivnost, koja bi srednjoškolkama pomogla u boljem razumijevanju izazova modernog društva naspram ljudske potrebe za samoaktualiziranjem i samopoštovanjem.
Moderatorice Zrinka Selestrin i Matea Belošević motivirale su i potaknule naše učenice na dijeljenje mišljenja i iskustava, a koristeći se interaktivnim igrama potaknule ih na aktivno slušanje i vršnjačku suradnju.
Dejan Nemčić, profesor geografije i osnivatelj humanitarne udruge "Možemo zajedno" održao je predavanje o radu svoje udruge. Vrlo je živopisno opisao svoja vlastita iskustva o životu djece u sirotištima diljem Afrike.
Posebno nas se dojmila izjava prof. Nemčića: "Unatoč teškim uvjetima u kojima žive, ta djeca nikada ne plaču, uživaju u skromnosti i onim malim stvarima koje imaju. Od njih i mi možemo mnogo toga naučiti."
Ovo predavanje potaknulo nas je na razmišljanje o surovosti života u nekim sredinama, te kako i mi kao pojedinci možemo doprinijeti boljoj kvaliteti života ljudi kako u Africi, tako i u našoj neposrednoj okolini.