Dolaskom u Beč krenuli smo u panoramski obilazak autobusom i šetnju kroz centar grada - Karlsplatz – Parlament – Gradska vijećnica – Opera – Trg muzeja - Hofburg, Graben, Katedralu Sv. Stjepana i Kartnerstrasse.
Drugi dan putovanja dočekala nas je snijegom pokrivena Bratislava, a šetnjom kroz gornji grad i gradske zidine, uspjeli smo doživjeti važnost ovoga grada za kraljevsku obitelj Habsburgovaca koji su njome nekada vladali.
Pauzu za ručak proveli smo u jednom tradicionalnom slovačkom restoranu, koji se ponosi vlastitim uzgojem povrća i pravom domaćem ugođaju za sve posjetitelje.
Zadnji dan putovanja proveli smo u razgledavanju Prirodoslovnog muzeja u Beču, koji nas je oduševio svojom zbirkom kao i pokojom usputnom stanicom za šoping, na putu prema Zagrebu.
Učenici naše škole posjetili su kino Europa i u sklopu PLUS programa Zagreb Film Festivala odgledali odličnu satiričnu dramu Lov na muhe.
Prvi je dan škole i upravo su završili lokalni izbori, a netom nezaposleni učitelj pristaje učiniti nemoguće i pomiriti "Izrael i Palestinu" odnosno djecu politički suprotstavljenih roditelja ujediniti u složan razred, kako bi zadržao svoj posao. Njega vodi očaj i dok učenike drži zaključane u učionici, prisiljene sudjelovati u pedagoškim igrama s ciljem postizanja zajedničkog cilja, učitelj ne vidi kako će se učenici ujediniti u jednom zajedničkom neprijatelju – pokušaju da pobjegnu i svladaju učitelja koji ih ne želi pustiti kući.
Film je premijerno prikazan na Međunarodnom festivalu u Torontu, a obiluje mnoštvom humora, ljubitelja NK Lazio i ponekom muhom.
Učenice 2. razreda, smjer fizioterapeutski tehničar, izrazivši želju za rad s djecom u budućnosti, bile su u posjeti Specijalnoj bolnici za zaštitu djece s neurorazvojnim i motoričkim smetnjama - Goljak. Profesor ih je proveo kroz ambulantni dio, senzoriku, školski odjel te u novu vrstu terapije PeThe (personal therapy). Tamo su pokazale izuzetan smisao i interes za rad s djecom, a imale su prilike i same probati pojedine vrste terapija koje su osmišljene kroz igru, kako bi pobliže upoznale problematiku djece i kako lakše pristupiti osobama s invaliditetom.
Učenici 3. razreda, smjer web dizajner, su nakon petog sata posjetili radionicu ustanove "Zagreb filma". Domaćin je bio poznati animator i autor animiranih filmova Bruno Razum. Proveo ih je po radionici i pokazao im kako nastaje lutka-film tehnikom stop animacije. Mogli su vidjeti profesionalno izrađene lutke za stop animaciju, kao i scenografije. Gospodin Razum je ukratko objasnio i faze u nastanku animiranog filma te je demonstrirao kako se lutke pokreću za animaciju u profesionalnom studijskom okruženju, s profesionalnom svjetlo kamerom i ostalom opremom.
Osim toga, vidjeli su i kompjutere na kojima se radi i 2D animacija (cintique). Postavljali su pitanja i bili vrlo aktivni za cijelog posjeta. Posjet je prošao u dobrom raspoloženju, učenici su otišli puni dojmova i novih znanja.
Već tri godine sviram gitaru, oduvijek sam se želio baviti glazbom. Uči nas profesor Gavrilović u župi svetog Leopolda Mandića. Nas 19 polaznika smo kao razred. Već sam na trećem stupnju gitare, sve je teže. Tempo je ubrzaniji.
Sviramo skladbe Eltona Johna, dječje i duhovne pjesme, a sve me to potaklo da ih i sam pišem.
Predstavljamo jednu Lukinu pjesmu, a glazbu možemo zamisliti.
Zlatna kosa
Pusti me da hodam,
noga ranjiva i bosa
kročim ja po podu
a na podu tvoja kosa
Tvoja kosa, čini sunce
kada budi me i grije
jer od pahulja i zime
mene zlatna kosa krije
Tim zlatnim omotačem
obuhvati me nježno
ta zlatna kosa sve je,
što je dobro, što je vrijedno
Tvoja kosa
tvoja zlatna kosa
pusti da se budim nek' umiva me i rosa
al' jastuk nek' mi čini samo tvoja
zlatna kosa
Tvoja kosa čini sunce
kada budi me i grije
jer od pahulja i zime
mene zlatna kosa krije